להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
טבעות אירוסין מעוצבות
 
אתה רוצה שההצעה שלך תהיה הצעת נישואין מיוחדת, ואתה חושב על מגוון רעיונות, אם זה כדור פורח או צניחה חופשית אולי בכלל וילה פרטית?! חשבת להציע נישואין בכותל?! ביננו!? זה פחות חשוב כי מה שיישאר מעבר לזיכרון לכל החיים היא טבעת האירוסין המעוצבת, הכלה המיועדת תשוויץ בה בפני כולם, וכדאי שהיא דווקא תהיה מקור הגאווה.

מבחינתה של האישה אתה יכול להיות בטוח ורגוע כשהיא תדע שזו טבעת אירוסין שעוצבה במיוחד בשבילה, אתה מיד הופך לגבר החלומות, כי הרבה פעמים גברים בוחרים טבעת אירוסין מתוך קטלוג, ואולי היא תגלה שיש לחברה שלה בדיוק את אותה טבעת ...

 

טבעות אירוסין מעוצבות הן טבעות שלא יהיו עוד זהות להן, הן מעוצבות על פי סקיצה שלכם בשילוב עם הידע המקצועי של הגמולוג שלנו והצורף, עד למוצר המושלם.
אם החלטתם להציע נישואין לאהובת לבך, איי פי יהלומים יעזרו לך לעשות זאת בצורה הכי מרשימה ומיוחדת, אנו הכתובת לרכישה של טבעת אירוסין שתעוצב במיוחד עבורה.

טבעות אירוסין מעוצבותקל לנו לדעת כסביר להניח כי, אתה לא באמת יודע איזה סגנון של טבעת אירוסין כדאי לקנות, מה היא אוהבת? מה מידת האצבע הנכונה ואיך אפשר לזהות את ההבדל בין היהלומים או להבין במחירי הטבעות.
כאן אנו כבר ממליצים לתאם פגישה, להגיע אלינו ולראות את מגוון היהלומים, לשמוע מפי גמולוג מוסמך מהו דירוג יהלומים, מה אומרת רמת הניקיון של היהלומים וכמובן איך כדאי לשלב את היהלום בתכשיט והכל במסגרת התקציב.

טבעות אירוסין מעוצבות לדוגמה:
טבעת אירוסין עם כיתוב - שמות בני הזוג חרוטים על חלקו הפנימי של הטבעת הופך את הטבעת למשמעותית יותר בעבור בני הזוג, השייכות שזו אינה עוד טבעת יהלום אלא טבעת המסמלת את האיחוד ואת הרצון לבנות בית משותף.
טבעת אירוסין עם טביעת אצבע - נשמע קצת מוזר אך לא פעם ייצרנו טבעות כאלו, זה הופך את הטבעת לבלעדית עוד יותר ונדירה.
זוג טבעות אירוסין שילוב בין שתי טבעות, האחת עם יהלום מרכזי והשנייה משובצת יהלומים, כך שכל טבעת בפני עצמה מיוחדת ובעלת נוכחות וגם אם לענוד אותן יחד, הן יוקרתיות עוד יותר.

מה המחיר לטבעת אירוסין בעיצוב אישי?
זו שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, מה התקציב אותו תרצו להשקיע בטבעת אירוסין?! אנו נציע לכם את האפשרויות המתאימות, המחיר מושפע ממשקל הזהב, וכמובן משילוב היהלומים בתכשיט.
אך אצלנו בנוסף תוכלו לשלם את המחיר הזול ביותר עבור טבעת אירוסין יוקרתית, כי אצלנו אתם רוכשים ישירות מהיצרן לצרכן ללא עמלות תיווך אותן תשלמו בחנויות התכשיטים ובמיוחד ברשתות תכשיטים ממותגות, הכי נכון לקנות טבעות אירוסין אצלנו בIP יהלומים - ז'בוטינסקי 3 רמת גן.

לקטלוג טבעות יהלום מעוצבות
טבעות יהלום מעוצבות

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
טבעות אירוסין קלאסיות
טבעות אירוסין יוקרתיות
טבעות אירוסין מעוצבות
טבעות אירוסין מיוחדות
טבעות אירוסין מעוצבות
טבעות אירוסין מחירים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
טבעות אירוסין מעוצבות, טבעת אירוסין מעוצבות, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676