להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
תכשיטים בעיצוב אישי
 

תמיד באופנה - תכשיטי יהלומים !

חנויות תכשיטים בורסת היהלומיםאם יש דבר שכבר שנים על גבי שנים נשאר טרנדי ואופנתי לא משנה באיזו צורה הוא ואינו מאבד מערכו לעולם- הרי זהו היהלום וכמובן הזהב.
תכשיטי יהלומים מאז ומתמיד נחשבו לתכשיטי יוקרה והפכו לסמל סטטוס יוקרתי בקרב האנושות כולה.
אין אדם שאינו יודע שהרושם הגדול ביותר יוצרים תכשיטי יהלומים יוקרתיים אשר משפרים כל הופעה וכל תלבושת לרמת הסטייל הכי גבוהה.
אם אתם מעוניינים בפריט אופנתי שתמיד יהיה טרנדי ולעולם יישאר מודרני הרי שאקססוריז כמו תכשיטי יהלומים יעשו את העבודה וישלימו לכם את ההופעה למדוגמת, אופנתית, יוקרתית ומושלמת.
תכשיטי יהלומים מעוצבים הם תכשיטים אשר שובצו בהם יהלומים בעיצובים שונים. התכשיט יכול להיות טבעת זהב לבן או זהב צהוב אשר משובצים עליה יהלומים קטנים או גדולים או רק אחד כמו של טבעות אירוסין סוליטר, תכשיטי יהלומים בצורת תליוני יהלומים בצורת שרשרת זהב אשר תשלב בתוכה תליון יהלומים במגוון גדול של צורות ועיצובים כמו פרחים, לבבות, כוכבים, צורות שונות ומקוריות אשר מה שיהיה משותף לכולן זה שהן יהיו משובצות יהלומים, תכשיטי יהלומים יבואו גם בצורת צמידים לרגליים או לידיים או בצורה של עגילים יוקרתיים שישלבו בתוכם שיבוץ יהלומים עדין ויפה.
בתחום של תכשיטי יהלומים אין ספק שמגוון העיצובים עולה על כל דמיון ותוכלו ליהנות ממנו ולמצוא את התכשיט המיוחד שלכם שיתאים לכם הן מבחינת המראה והן מבחינת המחיר.

 

תכשיטי יהלומים בבורסההיכן מומלץ לכם לרכוש תכשיטי יהלומים?

כמובן שחנויות תכשיטים בבורסת היהלומים לא חסר, אך לא כל חנות תכשיטים תציג לפניכם מגוון רחב של עיצובים ודגמים שלא לדבר על מחירים מופקעים שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.
בדיוק בשביל זה יש לכם את חברת התכשיטים שלנו, חברת I.P Diamonds & Jewelry , בחברת התכשיטים שלנו, חברת I.P Diamonds & Jewelry תוכלו לקבל את כל הדברים גם יחד, אנו מייצרים ומייבאים תכשיטי יהלומים יוקרתיים ואיכותיים במגוון עיצובים ייחודיים, מקוריים ומיוחדים, אנו מתחייבים למחירים תחרותיים מאוד של תכשיטי יהלומים מכל הסוגים !
אצלנו תוכלו לקבל את כל מכלול השירותים שנדרש מחברה של תכשיטי יהלומים: אמינות, אחריות, אדיבות, ניסיון, כשרון בעיצוב, מגוון ענק ומחיר מעולה.

חברת איי פי יהלומים ממוקמת במתחם בורסת היהלומים ברמת גן, רצוי להגיע אלינו וליהנות מתצוגה יוקרתית, אך לא יקרה של תכשיטי זהב ויהלומים ! אנו מזמינים אתכם לבוא ולהיווכח שכדאי לכם לקנות תכשיטי יהלומים בעיצוב אישי אך ורק באיי פי יהלומים.
תכשיטי יהלומים לכל מטרה - בואו ליהנות!
בין אם יש לכם חתונה או אירוע באופק ובין אם בדיוק התכוונתם להציע לבת זוגתכם הצעת נישואים מושקעת שתתלווה אליה טבעת יהלומים יוקרתית, אין לנו ספק שאצלנו תוכלו למצוא את התשובה.
בואו להתענג עם מגוון העיצובים של תכשיטי יהלומים מרהיבים ויפים, מחכים ומצפים לכם!


למידע נוסף , ייעוץ גמולוג מומחה חבר בורסה
צלצלו: 03-7367676  
טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
טבעות יהלומים
תכשיטים בעיצוב אישי
תכשיטי אבני חן - טבעות אירוסין אבני חן ויהלומים
טבעות אירוסין - תכשיטי זהב ויהלומים
עגילי יהלומים
צמידי טניס יהלומים
תכשיטי זהב ויהלומים
חנויות תכשיטים בורסת היהלומים
צמיד יהלומים לאישה
חנות תכשיטים בבורסה ליהלומים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
תכשיטי יהלומים מעוצבים, טבעות אירוסין, תכשיטי זהב, תכשיטים מעוצבים, תכשיטים לכלה, טבעת יהלומים, עיצוב תכשיטים, תכשיטי יהלומים בבורסה, תכשיטי יהלומים במבצע, חנויות תכשיטים ,תכשיטי יהלומים מיוחדים, הבורסה ליהלומים, תכשיטים יהלומים, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676