להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
צמידי טניס יהלומים
 

צמידי טניס יהלומים קטלוגצמיד טניס יהלומים קונים רק באיי פי יהלומים!
צמידי יהלומים הם תכשיטים ייחודיים, אשר אהובים מאד על מרבית הנשים. כמעט אין למצוא אישה אשר אינה אוהבת תכשיטי יהלומים איכותיים ויוקרתיים. כל אישה נהנית לשדרג את המראה שלה עם שרשרת יהלומים יוקרתית, עם עגילי יהלומים עדינים ויפים, עם טבעת יהלום מרהיבה, וכמובן, עם צמיד טניס יהלומים יוקרתי ואלגנטי. צמיד טניס יהלומים זהו אחד התכשיטים היותר בולטים ומייצגים עושר ויוקרה, בזכות המראה הייחודי שלו, אלגנטי ואפנתי כאחד, אשר אהוב על כל אישה כמעט. באיי פי יהלומים תוכלו למצוא מגוון רחב של צמידי טניס יהלום ושל תכשיטי יהלומים אחרים, וגם לעצב לעצמכם את התכשיט האהוב עליכם.

צמיד טניס יהלומים

צמיד טניס יהלומים הוא אחד הצמידים הפופולאריים והאהובים ביותר. צמיד טניס יהלומים הוא למעשה צמיד גמיש שבסיסו עשוי מזהב צהוב או לבן, והוא בנוי מחוליות. בכל אחת מן החוליות משובץ יהלום, כך שהמראה הסופי שמתקבל הוא של שורת יהלומים המקיפים את היד, מה שמעניק ליד מראה יקרתי ונוצץ במיוחד. צמיד טניס יהלומים מגיע לרוב בשני סגנונות ליטוש של היהלומים – ליטוש עגול וליטוש מרובע (פרינסס). הצמידים המרובעים הם בעלי נוכחות רבה יותר ולעיתים קרובות אלגנטיים יותר. הצמידים העגולים נוצצים יותר, בגלל הברק הטבעי של יהלומים עגולים, והם גם אופנתיים מאד.

איך קונים צמיד טניס יהלומים?
ברכישה של צמיד טניס יהלומים ישנם שני חלקים עיקריים שיש לתת עליהם את הדעת: בסיס הזהב, והיהלומים עצמם. חשוב לדעת שצמיד טניס יהלומים הוא מוצר יקר. מומלץ שלא להתפתות למחירים זולים באופן משמעותי מן המקובל בשוק, מפני שהדבר עלול להעיד על איכות נמוכה של המוצר. כיוון שמדובר בתכשיט יוקרתי במיוחד, עדיף לשלם מעט יותר ולזכות בצמיד איכותי שישמש אתכם ללא תקלות. לגבי הזהב, כדאי לבדוק לא רק את העיצוב (מרובע או עגול, כאמור), ולא רק את הצבע (צהוב או לבן), אלא גם את המשקל והאיכות של הזהב. צמיד טניס יהלומים מגיע בדרך כלל עם בסיס זהב 14 קראט או 18 קראט, כאשר כמובן ככל שהזהב טהור יותר כך הוא איכותי יותר, יוקרתי יותר ויקר יותר. כך גם לגבי המשקל – ככל שבסיס הצמיד כבד יותר, כך הוא יקר יותר. לגבי היהלומים, חשוב לבדוק את הגודל והמשקל של היהלומים המשובצים בצמיד, וכן את איכות היהלומים והנקיון שלהם. חשוב גם לוודא שכל היהלומים המשובצים זהים בגודלם ובצורתם.

איי פי יהלומים
ניתן לרכוש צמיד טניס יהלומים עבודת יד, מעוצב אישית באיי פי יהלומים, המקום אשר מעניק לכם יהלומים איכותיים במחירים נוחים, ואפשרות לעצב את התכשיט שאותו אתם רוכשים לפי טעמכם האישי. מעוניינים לקנות צמיד טניס יהלומים? בואו לאיי פי יהלומים ותיהנו ממבחר דוגמאות יפהפיות וממחירים נוחים במיוחד.

איי פי יהלומים, לייעוץ מומחה חבר בורסה חינם
והזמנות צלצלו: 03-7367676

צמידי טניס יהלומים קטלוג

 

 

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
טבעות יהלומים
תכשיטים בעיצוב אישי
תכשיטי אבני חן - טבעות אירוסין אבני חן ויהלומים
טבעות אירוסין - תכשיטי זהב ויהלומים
עגילי יהלומים
צמידי טניס יהלומים
תכשיטי זהב ויהלומים
חנויות תכשיטים בורסת היהלומים
צמיד יהלומים לאישה
חנות תכשיטים בבורסה ליהלומים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
צמידי טניס יהלומים, צמיד יהלום, צמידי טניס זהב ויהלומים, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676