להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
איך לבחור טבעת אירוסין
 

 

הרבה פעמים נשאלת השאלה, איך יודעים לבחור טבעת אירוסין !? הרי אי אפשר להתייעץ עם הכלה? האם היא תאהב טבעת עדינה או עבה ? האם הטבעת העדינה תראה פשוטה מדיי!? כמה צריכה לעלות טבעת אירוסין? ועוד עשרות שאלות מבלבלות...
אז הגעתם למקום הנכון - ip diamond ,תמצאו כאן את כל התשובות כך שבחירת הטבעת תהפוך לפשוטה, תוכלו למצוא את הטבעת המתאימה לכלה המיועדת במחיר אטרקטיבי במיוחד, מהיבואן לצרכן.

קניית יהלוםאז נתחיל מכך שבחירת טבעת אירוסין זהו תהליך שלרוב, קורה רק פעם בחיים ולכן לרובכם אין את הידע המתאים איך עושים זאת, היכן רוכשים וכמובן מהו מחיר סביר או יקר.

כאן נשתדל לעזור לכם כך שאת בחירה ורכישת הטבעת תעשו בחוכמה, ותהיו רגועים שעשיתם בחירה נכונה.

אז כפי שכבר אמרנו, אחת הבעיות הגדולות ביותר היא הסודיות, אין אפשרות להתייעץ עם בת הזוג, ולרוב גם משתדלים כמה שפחות אנשים לערב בתהליך כדי לשמור על דיסקרטיות, אך מן הסתם שלא התעוררתם בוקר אחד והחלטתם כי היום זה היום אלא החלטה הדרגתית, וישנם עוד כמה ימים ואפילו שבועות עד הרגע הגדול ולכן יש לכם זמן לבדוק ולהשוות, להסתכל ולהתרשם והכי חשוב להחליט ולרכוש.

סביר להניח שחברים יש לכם, ואולי חלקם כבר הציעו, ואם לא אז חברים של חברים או משפחה אז בהחלט כדאי לקבל המלצה על חנות טובה בה ניתן לעשות את הרכישה.

במקביל אל תסתפקו בעלון מידע, תגיעו לחנות ותשאלו את כל השאלות ותשתדלו לקבל תשובה, זה חשוב מאוד, הידע והמקצועיות בתחום.


והנה מתחילים בתהליך, בחירת טבעת אירוסין לאישה של חייכם, עשו זאת בשלבים.

שלב ראשון –  תבחרו בתקציב , הרבה אנשים רוצים לדעת מחיר טבעת אירוסין, כמה כסף כדאי להוציא או איזה סכום מקובל להוציא על טבעת אירוסין. אך הבעיה שאין משהו אחד ואפילו לא ממוצע מחיר כי כל אחד משקיע על פי יכולתו. ולכן כדאי לשאול חברים ומשפחה בסביבתכם האישית, אך אנו בip  יהלומים חושבים שהתקציב שלכם צריך לשקף את החשיבות שבת זוגתכם מייחסת לטבעת אירוסין, את החשיבות שאתם באופן כנה ואמיתי מייחסים למה שאנשים אחרים אומרים, אם אכפת לכם שידעו שהתכשיט עלה לכם 10,000 ש"ח או שזה לא באמת יהיה השיח לאחר ההצעה, ובינינו בשורה התחתונה וכמו שכבר אמרנו, מחירים של טבעות אירוסין אמור ים לשקף את היכולת הכלכלית האמיתית שלכם.

בסופו של דבר לא באמת חשוב המחיר אלא הכוונה, ואין צורך שתגררו על עצמכם עול כבד כמה חודשים, המטרה בשלב זה היא לצמצם את המגוון הרחב אם מגיעים לחנות עם תקציב וכך תהיו ממוקדים במטרה ובקלות תוכלו להגיע לבחירה הנכונה.

טבעת אירוסין טוויטסהשלב השני- הוא לחשוב על עיצוב טבעת אירוסין, ניתן למצוא קטלוג טבעות אירוסין באתר שלנו ואפילו לחפש בגוגל טבעות אירוסין ולראות את המגוון הרחב, ברגע שמשהו מוצא חן בעינכם ניתן להגיע עם תמונת התכשיט אלינו לIP יהלומים ואנו נעצב את הטבעת שעליה חלמתם, באיכות ללא תחרות.

מה שחשוב במקרה זה, גם אם ראיתם טבעת יוקרתית שאינה עומדת בתקציב שלכם, כדאי בכל זאת לצלם ולהגיע אלינו, כי אנחנו מציעים לכם את התכשיטים מהיצרן לצרכן, ישירות מהבורסה ליהלומים ברמת גן ולכן המחיר זול משמעותית מכל חנות תכשיטים, כי אנחנו "יד ראשונה", ולכן ניתן לחסוך את פערי התיווך.

שלב שלישי - הוא סקר שוק – חשוב למצוא את המקום שעושה עליכם רושם, את בעלי המקצוע האמינים, שמספקים לכם תעודות גמולוגיות, אנשים שיודעים ומבינים שיהלומים, שיש להם תשובות לכל השאלות שלכם ואם תבחרו בחבר בורסה אז סביר להניח בכלל שהאמינות שלו גבוהה אפילו יותר.

עשו קצת שיעורי בית לפני שאתם קובעים פגישה עם חברת היהלומים כך שתגיעו ותדעו בדיוק מה מוכרים לכם ומה אתם באמת צריכים.

אז זהו, עד כאן התשובות לשאלה איך לבחור טבעת אירוסין, מקווים שעזרנו לכם, ואם עדיין יש לכם שאלות המומחים שלנו זמינים, צלצלו ותקבלו תשובות לכל השאלות, כך תבחרו טבעת אירוסין יוקרתית ומיוחדת לכלה המיועדת.

 

לפרטים, ייעוץ מומחה חינם, התרשמות וקניה במקום - צרו עימנו קשר

 

03-7367676

 

 

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים

 

 
סוגי יהלומים
איך לבחור טבעת אירוסין
איך לבחור טבעת אירוסין ?
דירוג צבע יהלומים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
איך לבחור טבעת אירוסין, איך בוחרים טבעת אירוסין, איפה לקנות טבעת אירוסין, קניית טבעת אירוסין, טבעות אירוסין מיוחדות, טבעת אירוסין, טבעת אירוסין מחיר, טבעת אירוסין זולה, טבעות יהלומים, טבעת אירוסין יהלום, כמה עולה טבעת אירוסין, טבעות אירוסין
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676