להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
סוגי טבעות אירוסין
 

ישנם כמה סוגים וסגנונות של תכשיטים, במיוחד כשמדובר בתכשיטי יהלומים, וצריך לדעת לבחור בין הסגנון  המודרני  או הסגנון הקלאסי, אין כל ספק שכל אדם נמשך לסוג שונה, יש שיאהבו את הסגנון המודרני והאחרים בוחרים תכשיט לפי הסגנון האופנתי... אך בסופו של דבר חשוב לבחור תכשיט יהלום לפי רמת הניקיון, העיצוב וכמובן המחיר - ואצלנו בIP יהלומים מתחייבים ללוות אתכם לאורך כל התהליך, מבחירת עיצוב הטבעת, תהליך בחירה וליטוש היהלום ועד המחיר - כשהמחיר הוא הטוב ביותר, זול בצורה משמעותית ממגוון חנויות התכשיטים המוכרות.

אופנה זה דבר משתנה עם הזמן, אך לעומת זאת הסגנון הקלאסי הוא עדין יותר וגם סולידי ואינו משתנה על פי התקופה.
ישנם זוגות אשר יעדיפו סגנון קלאסי ועדין יותר, ישנם זוגות שיעדיפו את הסגנון המודרני והנוצץ ביותר, טבעות עם שיבוץ יהלומי צד אשר יעניקו לטבעת מראה יוקרתי.

אם אתה מתלבט איך לבחור טבעת אירוסין!? האם כדאי טבעת אירוסין קלאסית? אולי כדאי טבעת בעיצוב אישי? כדאי שתגיע להתייעץ עם המומחים, כדאי לראות קטלוג טבעות אירוסין, לדעת את התקציב, את הסגנון האישי של הכלה המיועדת, ישנן נשים שיעדיפו טבעת עדינה בסגנון קלאסי ונקי  אך נוצצת מאוד ולעומת זאת ישנן נשים שיעדיפו טבעת מעוצבת המשדרת נוכחות.

סוגי טבעות אירוסין על פי עיצוב
טבעת צבעונית – טבעת אירוסין אופנתית, כאשר האבן המרכזית היא אבן חן צבעונית או לחלופין יהלום צבעוני ורוד, כחול, צהוב וכדומה וסביב היהלום המרכזי משובצים יהלומים לבנים.
טבעת סוליטר – טבעת זו היא טבעת אירוסין קלאסית, כאשר משובץ בה יהלום אחד בודד במרכז הטבעת. ניתן לרכוש טבעת אירוסין סוליטר בזהב לבן או צהוב ובעיצוב שיבוץ שונה של היהלום.
טבעות אירוסין מיוחדותטבעת שלושת היהלומים – טבעת המסמלת את שלושת התקופות בחייהם של הזוג, עבר, הווה ועתיד (לפני האירוסין, תקופת האירוסין ותקופת הנישואין) בטבעת זו משובצים שלושה יהלומים, זהו סגנון קצת שונה אך מאוד מיוחד של טבעת אירוסין.
טבעת פאווה – טבעת זו משלבת אבנים קטנטנות שהצורף באומנות משקיע אותן בתוך הזהב מסביב לאבן הגדולה והמרכזית, השילוב בין הגדלים השונים של היהלומים יוצר טבעת מרשימה ויוקרתית.
טבעת משולבת – טבעת זו משלבת בתוכה חומרים שונים, ניתן לשלב בין טבעת בזהב לבן עם זהב צהוב, יש המשלבים בין טבעת זהב צהוב ליהלום לבן או ליהלום ורוד ועוד...
טבעת בעיצוב אישי – טבעת זו יוצאת במהדורה אחת, ניתן ליצור טבעת בסגנון אישי שמתאים רק לכם הלקוחות, הלקוח יכול לשלב בין רעיונות שונים של עיצובים, יכול ביחד עם הגמולוג לעצב ולתכנן טבעת מיוחדת ושונה. אם אתה מחפש את הטבעת המיוחדת לאישה המיוחדת שלך אל תתפשר, דע לרכוש טבעת אירוסין רק אצל המומחים באיי פי יהלומים – כי על איכות לא מתפשרים ובטח במחירים כאלו זולים! רכישה ישירה מהיצרן לצרכן.

 

 

טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
טבעות אירוסין מיוחדות
סוגי טבעות אירוסין
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
טבעת אירוסין, טבעת יהלום, טבעת אירוסין טוויסט, טבעת אירוסין סוליטר, יצחק פנחסי יהלומים
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676