להזמנות:
03-7367676

צור קשר קטלוג תכשיטים חדשות מבצעים סוגי טבעות טבעת אירוסין עיצוב אישי תכשיטי יהלומים אודותינו דף הבית
דירוג צבע יהלומים
 

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מחיר היהלום, מלבד גודלו - הוא צבע היהלום, או בשם נוסף צלילות היהלומים.
אם תשאלו גומולוג מקצועי תדעו כי ערך היהלום נקבע על פי צבעו ומידת השקיפות והצלילות, ככל שהיהלום לבן ושקוף יותר כך ערכו הכספי עולה, אך לעומת זאת אם צבעו נוטה צהוב, מחירו יהיה זול בצורה משמעותית.
ועל כן אם אתם מחפשים תכשיט יהלום, אם זו טבעת אירוסין או עגילי יהלומים, כדאי להקפיד על רמת הניקיון וצבע היהלום ולפי זה להתאים את התקציב, אם אתם מחפשים

טבעות אירוסין זולות אל תקפידו על דירוג צבע גבוה, ניתן לרכוש גם יהלום גדול ונוצץ במיוחד במחיר נמוך יחסית.

ערכו של היהלום נמדד על פי מידת השקיפות והצלילות, ככל שצבעו של היהלום לבן ושקוף יותר כך ערכו הכספי גבוה יותר, אך אם צבעו של היהלום נוטה לגוון צהוב, מחיר היהלום יהיה נמוך יותר.

ישנה טבלה על פיה מדרגים את רמת ניקיון וצבע היהלום (טבלת  ABC) כשהדירוג הגבוה ביותר מסומן באות D  וערכו הוא היקר ביותר, צבעו שקוף לחלוטין, ממש גוון קריסטלי. הדירוג מסתיים באות Z  וזהו הדירוג הנמוך ביותר, המסמל צבע וערך נמוך ליהלום, לרוב צבעו צהוב, אך יכול להיות מצב בו משולבים ביהלום גווני צבע נוספים כמו אפור וחום.

ברוב התכשיטים שתרכשו, אם התקציב שלכם לטבעת אירוסין או לתכשיט יהלום הוא בגדר הסביר, השיבוץ של היהלום יהיה בדרגת צבע G-H , אלו הם יהלומים שצבעם בהיר יחסית, מראה ברק ונוטה לצבע הלבן אך המחיר שלהם לא הכי גבוה.דירוג צבע היהלום
שיבוץ היהלום בטבעת הוא גם תהליך בעל ערך חשוב מאוד, צריך להיות מאוד מקצועי בכדי לשבץ יהלום בגדלים שונים בטבעות יהלומים, בכדי שלא ייפול וכמובן בכדי שהברק שלו יבלוט, מכל זווית.

אם אתם מתכננים לקנות תכשיט יהלום, טבעת אירוסין, צמיד טניס יהלומים או כל תכשיט אחר ומתבלטים לגבי האיכות והמחיר, הקפידו לברר על רמת ניקיון היהלום, דירוג וצבע, כי הם המשפיעים על מחיר התכשיט כולו, אין להשוות מחיר זהב למחיר יהלום, במחיר זהב ישנו דירוג דיי קבוע של רמת הקראט אך ביהלום ישנם מרכיבים רבים ושונים המשפיעים על הדירוג, אם זה דירוג צבע יהלומים, אם זה רמת הניקיון, משקל בקראט ושיבוץ היהלום ועיצוב התכשיט.

כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר, כדאי לכם לקנות ישירות מהיצרן, אנחנו באיי פי יהלומים עוסקים בתחום התכשיטים והיהלומים למעלה מ 30 שנים, כאן תמצאו גומולוגים מקצועיים שיעניקו לכם תשובות והסברים לכל שאלה בתחום דירוג היהלום, יתאימו את היהלום לתכשיט וכמובן יעצבו לכם את תכשיט היהלום המושלם. עם תעודת אחריות ותעודת גומולוג כחבר בבורסה ליהלומים עם ערכו ודירוגו של היהלום.

רוצים עוד פרטים? ייעוץ גמולוג מומחה חבר בורסה חינם ? אנחנו כאן בשבילכם, לצוות המקצועי של איי פי יהלומים
צלצלו : 03-7367676 
טבעות אירוסין טבעות אירוסין מיוחדות טבעות אירוסין מעוצבות טבעות יהלומים
 
סוגי יהלומים
איך לבחור טבעת אירוסין
איך לבחור טבעת אירוסין ?
דירוג צבע יהלומים
 
 
קטלוג תכשיטים
 
טבעות יהלומים ואירוסין

טבעות יהלומים קלאסיות

טבעות אירוסין טוויסט

טבעות יהלומים יוקרתיות

טבעות יהלומים מיוחדות

טבעות יהלומים מעוצבות

עגילי יהלומים

שרשרת יהלום - תליון יהלומים

צמידי יהלומים - צמידי טניס יהלומים

קניית יהלומים

תכשיטי אבני חן

 
 
צור קשר להצעות מחיר ולתיאום פגישת יעוץ חינם על ידי מומחה גמולוגיה המוסמך שלנו.
 
שם:
טלפון:
מייל:
 
 
 
 
דירוג צבע יהלומים | דירוג יהלומים | I.P. Diamonds
 
 
טבעות אירוסין : טבעות אירוסין סוליטר : טבעות אירוסין טוויסט : טבעות יהלומים מעוצבות : טבעות יהלומים : עגילי יהלומים : תליוני יהלומים : צמידי טניס יהלומים : יהלומים : קטלוג טבעות אירוסין : קטלוג טבעות יהלומים : תכשיטי יהלומים : טבעות אירוסין מיוחדות : בורסת היהלומים : מתחם הבורסה ליהלומים : תכשיטי זהב ויהלומים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיטים בעיצוב אישי : צמידי יהלומים : טבעות יהלום : טבעות אירוסין יוקרתיות : תכשיט יהלום : טבעת אירוסין : תליון יהלום : תליון יהלומים : עגילי יהלום : טבעות אירוסין קלאסיות : טבעות אירוסין מעוצבות : טבעות אירוסין במבצע : טבעות אירוסין מיוחדות : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין מחירים : טבעות אירוסין : טבעות אירוסין זהב לבן : תכשיטי אבני חן : טבעות יהלומים : טבעות אירוסין זהב לבן : טבעות אירוסין זהב צהוב : קונים זהב ישן במזומן : נגישות
© 2024 כל הזכויות שמורות | איי פי יהלומים, טבעות אירוסין ותכשיטים. כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, בורסת היהלומים. טלפון: 03-7367676